از مهم ترین و اصلی ترین بخش های جابجایی می توان به بسته بندی وسایل سنگین و حساس در اسباب کشی اشاره نمود. باید در این مرحله توجه خاصی داشته باشید. قطعا خانم ها روی وسایل ظریف و شکننده منزل خود حساسیت بسیار بالایی دارند و این امر نیز بسیار طبیعی می باشد. در نتیجه مهم است که از وسایل خود مراقبت نمایید تا در طول اثاث کشی و حمل اثاثیه مخصوصا توسط شرکت های باربری و حمل و نقل بتوان آن ها را به سلامت به مقصد رساند.
برای به سلامت رساندن وسایل به محل جدید باید با صحیح ترین روش بسته بندی وسایل حساس در اسباب کشی آشنا باشیم. همچنین در استفاده از ابزارها و تکنیک ها نیز مراقب باشیم که به درست ترین روش امکان اقدام نماییم.
در این مطلب به ارائه راهنمای مهم ترین و ضروری ترین نکات را در بسته بندی وسایل حساس در اسباب کشی بیان نموده ایم. پس با ما همراه باشید.

بسته بندی وسایل سنگین و حساس

توصیه های بسته بندی وسایل حساس در اسباب کشی

انتخاب کارتن های اسباب کشی کوچک می توانند انتخاب مناسبی برای بسته بندی وسایل حساس در اسباب کشی و اتوبار باشند. چراکه حمل این جعبه ها نیز بسیار راحت تر می باشد. از طرفی وسایل نیز در حمل در این جعبه ها کمتر تکان خواهند خورد. به هیچ عنوان از جعبه های نازک استفاده نکنید. این جعبه ها نمی توانند انتخاب مناسبی برای شما باشند. باید از کارتن های بسیار ضخیم استفاده نماییم. جعبه های دست دوم نیز انتخاب مناسبی برای بسته بندی وسایل حساس نمی باشند.
باید از مقاومت جعبه ها اطمینان خاطر داشته باشید. حتما کف جعبه ها را با یک یا ۲ لایه اضافه بپوشانید. این کار به افزایش استحکام جعبه ها کمک می نماید.
قبل از قرار دادن این وسایل در درون جعبه ها حتما باید آن ها را بسته بندی نمایید. برای بسته بندی نمودن این وسایل بهتر است تا از تجهیزات بسته بندی زیر استفاده نمایید:

  • کاغذ بسته بندی یا روزنامه باطله
  • فوم ضربه گیر
  • حوله یا پارچه استفاده کنید.

سعی کنید با این ها فضای بین وسایل داخل جعبه را پر کنید.
وسایل سنگین تر را در ته جعبه بگذارید.
وسایل را به ترتیب از بزرگ به کوچک داخل جعبه قرار دهید. به این ترتیب وسایل کوچک تر توسط وسایل بزرگتر محافظت شده و در طول اسباب کشی خرد و شکسته نمی شوند.

سایر نکات در بسته بندی وسایل حساس در اسباب کشی

در بسته بندی وسایل حساس در اسباب کشی می توانید وسایل داخل جعبه را با مقوا یا وسایل مناسب از یکدیگر جدا کنید. یا می توانید از جعبه های مخصوص استفاده کنید. تا در زمان جابجایی اثاثیه، ظروف شکستنی به هم برخورد نکنند.
وسایل شکستنی تو خالی را با کاغذ بسته بندی پر کنید.

  • لیوان ها
  • پارچ
  • کاسه ها

و یا هر چیز دیگر که فضای توخالی دارد با کاغذ بسته بندی پر کنید.
تا در حین اسباب کشی لرزش نداشته باشند.
هر وسیله را جداگانه بسته بندی کنید.

  • لیوان
  • بشقاب

و هر گونه وسایل شکستنی تزئینی باید به صورت جداگانه براساس:

  • اندازه
  • شکل
  • و نوع جنس

بسته بندی شود.
ظریف ترین وسایل مانند چینی ها باید در کاغذ های بسته بندی پیچیده شده و برای اطمینان با نوار چسب بسته شوند. و سپس آنها را داخل جعبه های کوچک تر و نسبتا ضخیم تر از جعبه های دیگر قرار دهید. از نوار چسب های پهن , زیاد استفاده کنید. برای ایمنی در بسته بندی وسایل حساس در اسباب کشی آنها را با کاغذ های بسته بندی و حبابی با مقدار زیاد نوار چسب بسته بندی کنید تا محکم شود. نوار چسب , بسته ها را محکم تر نگه می دارد و باعث می شود که در طول اسباب کشی باز نشود.

برچسب زنی روی جعبه های شکستنی

باید بر روی تمام جعبه های شکستنی به طور کاملا مشخص برچسب بزنید. سعی کنید از برچسب هایی که بسیار چشمنوازی می کنند برای این بسته بندی ها استفاده نمایید. جعبه های شکستنی را در یک مکان بگذارید و از کارگران شرکت های باربری و حمل بار بخواهید تا در حمل آنها بیشتر مراقبت کنند.  صبر و حوصله داشته باشید. برای بسته بندی وسایل حساس در اسباب کشی وقت بیشتری بگذارید وسایل را با دقت تمام و حوصله زیاد بسته بندی کنید. زیرا ممکن است در اثر یک اشتباه کوچک در روز اسباب کشی خسارت زیادی را متحمل شوید. بهتر است برای اطمینان بیشتر از کارگران با تجربه شرکت خدمات اسباب کشی و اتوبار بخواهید تا در بسته بندی وسایل حساس در اسباب کشی به شما کمک نمایند.

برای بسته بندی وسایل حساس در اسباب کشی می توانید با ما در اتوبار ظریف بار تماس بگیرید. ظریف بار یک شرکت بسته بندی لوازم منزل است. کلیه لوازم بسته بندی اثاثیه را نیز در اختیار شما قرار می دهد..

    

۲۲۸۸۰۵۹۳
۴۴۳۰۴۲۵۱
۷۷۸۰۶۲۴۷
۸۸۴۴۹۶۵۸

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *