ظریف بار سید خندان


جابجایی ادارات و شرکت ها و نقل مکان آنها به مکان جدید همچنین اثاث کشی وسایل ، ماشین آلات ، محصولات و حتی سفارشات مشتریان آنها ، امری بسیار متداول می‌باشد. شرکت حمل و نقل جاده ای ظریف با پیشنهاد همکاری طولانی مدت با شرکت ها ، ادارات ، انبارها ، کارخانجات و… آماده ارائه خدمات حمل بار ادارات و شرکتها با تخفیف ویژه همکاری طولانی مدت می‌باشد.

۲۲۸۸۰۵۹۳
۴۴۳۰۴۲۵۱
۷۷۸۰۶۲۴۷
۸۸۴۴۹۶۵۸

حمل بار ادارات و شرکتها

چرا جهت جابجایی تجهیزات و وسایل ادارات و شرکت ها باید ازخدمات یک باربری مطمئن و ایمن استفاده نمائیم؟!

در هنگام باربری شرکت ها ، ادارات ، کارخانجات و … عمدتا به علت اهمیت بالای لوازم ، ابزارآلات و ماشین آلات و … امنیت بار بسیار حائز اهمیت است. به همین دلیل همکاری با یک باربری با تجربه در تهران بدلیل اجتناب از هرگونه ضرر مالی و جانی در حین جابجایی ، امری لازم و ضروری است.

۲۲۸۸۰۵۹۳
۴۴۳۰۴۲۵۱
۷۷۸۰۶۲۴۷
۸۸۴۴۹۶۵۸

شرکت حمل و نقل جاده ای ظریف با تجربه بالای کادر ادرای و حمل و نقل در امر باربری صنعتی و اداری در تهران به شما این اطمینان را می‌دهد که بار شما صحیح و سالم به مقصد خواهد رسید.

کافی است یک بار با ما همکاری کنید تا به صحت ادعاهای ما پی ببرید. ما با دسترسی سریع و بالای خود به انواع خودروهای سنگین و نیمه سنگین باری توانسته است هزینه های باربری در تهران و شهرهای اطراف را به طرز چشمگیری کاهش دهد و همزمان کیفیت کار را در بالاترین سطح ممکن حفظ نماید.

شرکت حمل و نقل جاده ای ظریف بار ارزان ترین و مطمئن ترین باربری در تهران و شهرستان های اطراف  جهت کلیه امور باربری شهری و بین شهری در خدمات شماست ….

۲۲۸۸۰۵۹۳
۴۴۳۰۴۲۵۱
۷۷۸۰۶۲۴۷
۸۸۴۴۹۶۵۸

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *